ינון מגל לעג ל"יום השיבוש": "אלה ההישגים הגדולים של המחאה"

מגיש ערוץ 14 טען ברשת החברתית כי המחאות של "יום השיבוש", מחלישות את ישראל ומחזקות את ארגון הטרור חמאס וקרא למפגינים "עופו מפה, הארץ תקיא אתכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/24 20:31 א בתמוז התשפד

ינון מגל לעג ל"יום השיבוש": "אלה ההישגים הגדולים של המחאה"
ינון מגל, צילום: תומר שלום

בעיצומו של "יום השיבוש", שנועד להפיל את הממשלה, לקרוא לעסקת חטופים, לשוויון בנטל ועוד, התקיימו מספר רב של הפגנות וחסימות כבישים ברחבי הארץ, העיתונאי ינון מגל לועג בחשבון ה-X שלו וטוען: "הם לא הצליחו לגייס את הציבור, מחאה בלי עם. לכו כבר, עופו מפה, הארץ תקיא אתכם".

"לעולם לא נדע מה יוני ז"ל היה אומר על הכל"

ברקע המחאה של חבריו של יוני נתניהו ז"ל שתקפו את ראש הממשלה נתניהו בסמוך לקברו של אחיו, מגיש "הפטריוטים", ינון מגל, תקף בחריפות את מגיש חדשות 12 דני קושמרו לאחר שרמז כי אחיו של ראש הממשלה נתניהו לא היה מרוצה ממעשיו ואמר כי "לעולם לא נדע מה יוני ז"ל היה אומר על הכל".

ינון מגל: "מה יוני היה חושב? - הוא היה בז לך"

מגל התייחס לדבריו של קושמרו ותקף: "הוא היה בז לך, היה בז לכם, לכל החבורה הזאת. תקרא את מכתבי יוני קושמרו, אני לא יודע אם קראת את מכתבי יוני - תקרא את מכתבי יוני. וגם אתם כל החבורה שמרדתם ביוני בזמנו וחיים על אדי הדלק של המבצע שעשיתם כשהייתם בסיירת מטכ".ל עם כל הכבוד אלו דיבורים של השישה באוקטובר. הייתם במבצע הירואי, כל הכבוד, באתם, התייצבתם עשיתם, כל הכבוד. אתם על אדי הדלק פוגעים במשפחה שכולה?! מה יוני היה חושב? - הוא היה בז לך".

--